برای فعال سازی زوم کلیک کنید
درحال جستجو...
ما هیچ نتیجه ای پیدا نکردیم
باز کردن نقشه
نمایش نقشه جاده ای ماهواره ای هیبریدی زمینی موقعیت من تمام صفحه
جستجوی پیشرفته
ما 0 نتایج
نتایج جستجوی شما

مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران)

افزودن به موردعلاقه

مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران)، به منظور محلی برای برپایی اجلاس سران کشورهای اسلامی با ریاست رئیس جمهور سید محمد خاتمی و با طراحی مهندسان مشاور پیرراز، در سال ۱۳۷۶ و در کمتر از شش ماه ساخته شد. این بنا در ضلع شمالی نمایشگاه بین‌المللی تهران، واقع در اتوبان چمران، با زیر بنایی حدود ۲۴۵۰۰ متر مربع، در محوطه‌ای با مساحت حدود ۱۰۰۰۰۰ مترمربع احداث گردید. گنبد بنا مخروطی و با اسکلت فلزی است و سقف آن پانل ساندویچی و ارتفاع آن از کف ۳۶ متر می باشد. علاوه بر تالار اصلی و مجهز آن، قسمت‌های دیگر عبارتند از: دو تالار چند منظوره به مساحت ۳۰۰ متر مربع، نمازخانه و وضوخانه به مساحت ۱۰۰ متر مربع، دو سرسرای مجلل با مساحت ۲۳۰۰ متر مربع، دو تالار ویژه استراحت و انتظار رؤسای کشورها به مساحت ۴۰۰ متر مربع، چهار تالار کنفرانس به مساحت ۳۰۰ متر مربع با پرده‌های نمایش گسترده (ویدئووال‌)، صفحه بام که جزئی از فضای مجموعه‌است و از شمال به کوه‌های البرز مشرف است، فضاهای اداره به مساحت ۱۸۵۰ متر مربع که در چهار گوشه بام واقع شده‌اند. طراحی داخلی آن شامل گچ‌بری، گچ کاری، رف، طاقچه‌های زیبا و ساده و الهام گرفته از معماری سنتی دیرینه ایران است که با صنایع دستی تزیین شده است‌.

ویژگی‌ها: سالن همایش‌ها با تجهیزات صوتی و تأسیساتی خود در ردیف بهترین سالن‌های نشست‌های بین‌المللی است و شامل شبکه آب بهداشتی با دستگاه پکیچ افزایش فشار سیستم و لوله‌کشی پلی پروپیلن، شبکه مستقل آبیاری محوطه به شکل حلقوی با دستگاه پکیچ افزایش فشار سیستم، سیستم اعلام حریق هوشمند از نوع اعلام محل حریق به صورت صوت، سیستم روشنایی هوشمند، سیستم جامع مخابراتی برای برقراری ارتباط و ارسال و دریافت ماهواره‌ای صوت و تصویر، سیستم کنفرانس و ترجمه هم زمان از نوع با سیم و مادون قرمز تا هشت زبان در تالار اصلی و شش زبان در تالار کنفرانس است. مجموعه همایشهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) دی ماه 1376به مناسبت کنفرانس سران کشورهای اسلامی در دامنه زیبای حاشیه رشته کوه البرز افتتاح گردید، این سالن به سیستم های گوناگون کنفرانس مجهز گشته و هم اکنون جهت برگزاری برنامه های داخلی و بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. این مجموعه فضائی به مساحت 500 ،24 متر مربع از بزرگراه شهید چمران واقع در شمال تهران روبروی محل دائمی نمایشگاه بین المللی را به خود اختصاص داده است. مهمانان جهت ورود از یکی از دو راهروی جناح شرقی و غربی ساختمان وارد مرکز کنفرانس می شوند.

درب های سالن شرقی مستقیماٌ به صحن اصلی سالن اجتماعات منتهی می گردد، در حالیکه راهروی غربی به سالن‌های اجتماعات طبقه بالا و صحن طبقه دوم سالن اصلی هدایت می‌گردد. سالن اصلی دارای 1800 جایگاه و پهنائی بیش از 54 متر است.

این سالن همچنین توسط هشت اتاق گردهمایی و دو اتاق بزرگ احاطه شده است، دو سالن چند منظوره، نمازخانه و وضوخانه، دو سالن استراحت و چهار سالن کنفرانس کوچک قسمت هایی از مرکز کنفرانس را تشکیل می دهد.

مشخصات سالن‌های مجموعه ظرفیت در سالن اصلی: 1800 نفر ظرفیت در دو سالن کنفرانس 300 متر مربعی: 500 نفر ظرفیت در دو سالن U شکل 300 متر مربعی: 360 نفر

امکانات سالن اصل سیستم ترجمه همزمان محل اسکان نمایندگان سیستم ترجمه شفاهی انتخاب کانال زبان بلندگو های گروهی سیستم دوربین سرعت بالا سه دوربین بزرگ

مشخصات سالن های فرعی دو سالن کنفرانس 300 متر مربعی، توانائی برگزاری جلسات کوچک و هم زمان را با ظرفیت 500 نفر با ترکیب سیستم ترجمه همزمان یا میکروفن‌های بی سیم دارا می باشد.

Your energy class is A+

A+

A

B

C

D

E

F

G

آدرس: هران، خیابان ولنجک،‌ خیابان تابناک، سالن اجلاس سران
شهر:
ناحیه:
شماره تماس: 02122700831
کشور: ایران
نقشه گوگل را باز کن
جهت مشاهده اطلاعات و دریافت کتابچه سالن، لطفا مشخصات خود را وارد نمایید.
شناسه سالن: 18441
Energy class: A+
سالن جانبی: دارد
تعداد صندلی : 1800
اتاق VIP: دارد
پارکینگ: دارد
سرویس بهداشتی: دارد
سالن کارگاهی: دارد
فضای نمایشگاهی: دارد
تجهیزات صوتی
سیستم اعلام حریق هوشمند
سیستم روشنایی هوشمند
سیستم کنفرانس
پرده نمایش
ویدئو پروژکتور
اینترنت وای فای

سالن های مشابه

سالن همایش آواجنرال

روزانه
سالن همایش آواجنرال ، با برخورداری از امکانات منحصر به فرد، آماده برگزاری کنفرانس‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی ...
سالن همایش آواجنرال ، با برخورداری از امکانات منحصر به فرد، آماده برگزاری کنفرانس‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی ...
ارزان
سالن

سالن همایش شکوفا

2,500,000 تومان به ازای یک روز
سالن همایش شکوفا با ظرفیت 110 نفر آماده برگزاری همایشهای علمی، آموزشی، فرهنگی و… است. امکانات و ویژگی ها: مجه ...
سالن همایش شکوفا با ظرفیت 110 نفر آماده برگزاری همایشهای علمی، آموزشی، فرهنگی و… است. امکانات و ویژگی ها: مجه ...
متوسط
سالن

سالن رو باز سرای محله جماران

سالن رو باز سرای محله جماران ، دارای فضای مناسب جهت اجرای کلاسهای آموزشی ورکشاپ و نمایشگاها و ایونتهای لاکچری. برای ...
سالن رو باز سرای محله جماران ، دارای فضای مناسب جهت اجرای کلاسهای آموزشی ورکشاپ و نمایشگاها و ایونتهای لاکچری. برای ...
مشاوره رایگان

مقایسه کنید